we can make it babe

Hej babes.

Skolan idag var väl helt okej. Innan lunch hade jag bara håltimmar på alla lektioner haha så jag och Elin gick och träffade David, Jacob och Rasmus en stund. Haha nice nice, btw så fyller Jacob år idag så grattis till den lillskiten !:D aja sen så vet jag inte vad vi gjorde i skolan men aah, gick iaf till gipen på enhetstiden, feettt jobbigt ! Ska ta och äta sen runt 19:20 drar jag till stan och möter Elin & Mimmi och kollar på The Tees spela på grand 20:00 . The Tees är några i nian på min skola som har ett band som ska spela där ikväll , och dem är sjukt duktiga ! David , Jonas och Rasmus kanske henkar .

Pussen

bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0