i'm happy.

Hej älsklingar.

Förlåt för cepe uppdatering de senaste dagarna men har vart för upptagen med att ha kul med Felicia babe. Iaf, i söndags åkte ju jag o sis och mötte henne på stan. Vi gick till Gina Tricot så köppte Felicia en über snygg kofta till mej i födelsedags present hihih tack babe !  Iaf , sen gick vi te donken, sen chillade vi någonstans då bestämde vi att jag o sis skulle sova hos Felicia, så vi stack till donken igen, sen hem & packa, sen stan & sen till Felicia höhö. Vi gick ut lite grann & kollade film och aah, hade det super mysigt. Sen igår så sov vi där igen. Då stack vi och köppte gottis på hemköp . Sen åt vi tacos , sen stack vi och badade, så jäääävla niiiiiice. Sen stack vi hem till henne igen & kollade på film och åt chips och dipp och drack coca cola & var uppe till runt 4 på morgonen höhö. Dagen innan hade vi lagt oss runt 6 på morgonen hahaha. Aja idag vaknade vi och fixade oss & åt o satt vid datorn sen stack jag o sis hem dirr typ :(  Men imorn fyller ju jag år, ''grattis Emmelie'' hihi. Då ska jag först ha släkt här på dagen, sen på kvällen åker jag, Felicia, Elin, Jonas & Louise åka och badar & efter det åker jag och sover hos Elin. Mycket nice komr det bli ! :)  Nu ska jag fortsätta dråga musik,

Biiildeer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0