baby, you're uggly.

Hellu, sorry för dålig uppdatering men that's life.

I förrgår var jag med Felicia, David, Jonas och Jacob typ hela dagen & kvällen, Matilda var med en stund också. Vi hade kul , pallar inte skriva allt. Igår var jag ute med David, Jonas & Jacob hela dagen och kvällen typ igen, vi spelade basket och fotboll typ hela tin så killarna var slutkörda sen, haha ! Idag är det pissväder men jag ser lite sol så det kanske blir lite fint senare ? Ska / skulle träffa Isabelle idag men har inga pengar på mobilen så kan inte nå henne :s

Aja puss !


Linnéa, Felicia & Jag i förrgår.

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha vi får va ngn annan da gmn <3

2010-06-18 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0