thanks, but no thanks ;)

Hellu babes.

Igår så sov ju jag o sis hos Elin. Vi hade skit kul. Elin var lite konstig & flumm sen blev jag exakt likadan och Linnéa satt och nörda vi datorn då x) haha sen när vi la oss så somnade Linnéa först så jag matade henne med chips när hon sov, och då tog hon en tugga & vaknade och rapa, asgarv ! Jag och Elin låg iaf o körde sms roulette & pratade med Rasmus i tel och flummade från runt 02:00 något till 05:30 typ, höhö. Runt 11:00  idag så följde iaf jag o Elin med Linnéa till bussen för hon skule till sjukhuset och ta bort gipset, sen gick jag o Elin tbx till Elin och venne riktigt vad vi gjorde. Är iaf hemma nu. Ska sova hos David ikväll också, tror vi ska kolla på skräckfilmen '' Mirrors''. Jag kommer dö, menmen :)

puss på skinkan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0