summer dreams

Hej älsklingar.

Vaknade runt 14:00 idag och hade 100 sms typ , haha blir alltid så när jag sover länge... Gjorde typ inget på dagen. Runt 19:00 stack jag och Linnéa ut med David & Jonas. Linnéa stack typ dirr till sin kompis så jag, David& Jonas stack vidare till dagiset, chillade lite där , sen gick vi vidare till becklösa. Där spelade vi basket, fick minnen från förra sommaren när jag, David & Jonas spelade basket, det var typ precis i början när vi började lära känna varann, grymt nice ! Iaf så var det Jonas mot mej och David och jag och David gjorde typ aldrig mål, haha ! Sen spela vi fotboll och då kom Jacob. aah iaf så spelade vi baslet igen, satt och chillade och sen runt 23:00 stack alla hem. Imorrn kommer Felicia hit till gottsunda och är med mej, viska ha det grymt kul faktist. Sen på kvällen blire att träffa David och Jonas i think. En bra sak är att det ska bli soligt och varmt imorrn, ÄNTLIGEN !

pusseen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0