rubrik

Tja beebisaaar.

Igår gick iaf jag &sis ut med Jonas runt 01:00 något , mötte Emil , gick o snacka lite och så ,sen gick vi alla hem runt 03:00. Idag vaknade jag runt 14:30 av att Linnéa kom in och väckte mej för Jonas hade sagt det & 5 min efter jag hade gått upp så kom han och Wille, haha fint det där. Vi var hemma hos mej och chilla ett tag, sen stack mamma & sis & Jonas så jag o Wille chillade lite till , sen kom Jonas tbx, så fortsatte vi chilla HAHA sen stack Wille och då var det bara jag och Jonas och nu för inte så länge sen kom Linnéa hem igen. Snart ska vi gå ut med hunden & sen drar vi tre till vårdsätra och badar. Det kommer nog börja regna när som helst men det blir varmare i vattnet då så...

p e a c e !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0