one, two, three

Hej babes.

I förrgår sov jag somsagt hos David. Vi kollade på mirrors, den var inte så läskig som jag trodde den skulle vara, bara lite äcklig sådär. Senare runt 3 på morgonen så stack vi ut på en promenad för vi inte kunde somna haha. Aja vi deckade typ runt 4/5. Sen igår gick vi och väckte Jonas . Sen efter en stund stack jag hem, fixade mej, och stack till stan med syster och mötte mami så shoppad vi lite. Det blev 2 likadana typ tunikor/toppar en i vit & en i orange på Cubus & En rosa tjocktröja med tryck på Cubus & En rosa t-shirt med leopard tryck på Gina Tricot. Sen senare på kvällen gick jag ut med David & Jonas igen. Idag åkte älskling till Gotland :( Men aah venne vad jag ska göra idag.. Blir väll att gå ut med Jonas något.

Pussen !

Den orangea tunika/tröjan ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0