never say never

Tja babes.

Idag '' eller igår eftersom klockan e efter 00:00'' så hade jag skolavslutning. Gick på niornas med Elin sen också, så jäävla sorgligt. Mimmi började as böla så det var såhäääär nära att jag skulle börja gråta också men väntade tills jag kom hem (a) Kommer sakna dem som fan. Aja efter så gick jag hem sen efter ett tag stack jag o mötte Elin så tog vi bussen hem till henne, var hos henne och chillade ett tag. Sen klockan 20:00-21:00 mötte vi upp David, Jacob & Rasmus och vi hade Elins hund Dunder med oss , hahaha Jacob var liiiivräädd, så sött :''') Men vi var med dem ett tag och hade askul sen runt 11:00 kom vi hem .

Hörs sen !


Elin & Jag på avslutningen, visst ser man mycket ;)


Kommentarer
Postat av: Elvira

Na, vi började nästan också böla.. :(



Ha det jättebra! :) <3

2010-06-12 @ 01:09:55
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0