myspace.com/teesband , confusion = bäääst !

Hej sweeties.

klockan är  02:00 om några minuter och jag har damp för min mobil går inte att ladda -.- whatever, idag har jag och Elin typ bara suttit inne och snackat med David & Rasmus i mob, haha seriöst vi har snackat med dem hela dan & kvällen... Till frukost åt vi godis, till lunch big mac & pommes & cola. Duktigt va?! Hahah fan vad fet man kommer bli nu, tack Elin xD Haha jag och Elin har typ dansat '' vi kom på hur vi skulle dansa på balen i 9:an, sjuuuukt sexigt assu hahahaha'' sen så hånglade jag med mej själv i ett hörn och Elin ba står och dansar och så säger hon skit allvarlig från ingenstans: Emmelie...slickar du på väggen? haha lite kul sådär. Medans jag har pratat med David i mob har Elin pratat med Rasmus i mob , haha jag hörde Elin i Davids mob och Elin hörde mej i hennes mob . Vi har även drågat  Jag har säkert pissat över 50 gånger idag, seriöst varje fucking kvart går jag och pissar, cola jävelns fel -.- Men funderar på att gå och kissa och borsta tänderna och ta bort sminket nu faktist , sov bäst älsklingar !


coca coooooooooola



Tog kort när jag låg och pratade med David för min pose var så sexig, hah !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0