My happy ending

Fick bara lust att skriva att jag redan saknar älskling som åkte till Gotland i torsdags :( Han kommer va borta  i typ en vecka eller lite längre? blääää för det, men jag får väl ta och träffa Felicia älskling i helgen så blir jag lite gladare. Måste säga att hon är en av dem finaste & underbaraste brudarna jag någonsin träffat, haha vi e så lika som människor så det är lite läskigt faktist :o  Man kan inte tro att vi bråkade som in åt helvete från hela början haha. Nu kom jag på att jag fyller år om 5 dagar, wihooo ! Blir nog att träffa Jonas på dagen & att sova hos Elin på kvällen. Men har lust att träffa Felicia och någon mer då också... Kanske tar och åker och badar på kvällen då, vi får se :D Hur som helst så ska jag iaf köpa nytt löshår & färga håret svart igen då. Haha nu har jag skrivit om massor tycker jag ''stolt''. Och ja, det är intressant.  Men nu ska jag fortsätta dråga musik.

love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0