jag älskar dej babygirl

Hej staalkers !

Rå skön dag igår.
Först sovmorgon, sen hade vi håltimme, sen svenska HAHA var rå flumm och det slutade med att jag satt och garvade i ett hörn i klassrummet (Y) sen lunch o sen so. Sen hade vi enhetstid och då hade vi poängjakt, jag var med Elin, Karin & Aya och Simon var med oss som moraliskt stöd hööhöö. Ni skulle bara veta hur snygg jag var med en hjälm på huvet, en boll under armen, en gitarr och en kotte i bh:n ! Och så hälsade vi lite snabbt på älskling & Rasmus. Sen slutade vi. Sen stack jag och sis och köppte massa gottis och gick till en minikulle och satt och tjockade oss och hade det kul. Sen på kvällen gick jag ut med älskling, Jonas och Rasmus. Rasmus stack efter ett kort tag. Men orkar inte berätta men det var kul haha. 
Idag sög skolan grovt

bilder från igår pusshej!.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0