I'm still loving ghosts

Helluu.

Gjorde typ ingenting igår, på natten låg jag o snacka med David i tel ganska länge tilld mamma kom o dampa och sa åt mej att lägga på, hehe. Vi ska slå Rasmus & Elins rekord. Dem har pratat i tel i 6 timmar tror jag det var ? Så jag och David ska snacka i 7 timmar någon dag på lovet, får väl se hur det går ;) Men aah, idag är det pissväder '' igen ''. Tror jag ska träffa David idag men jag venne.  Men jag bloggar väl senare om jag har något att skriva haha, puss !

Slänger in en bra låt och en gammal bild.


Kommentarer
Postat av: Elin

mitt o rasmus rekord är 7 timmar, inte 6 ! :O <33

2010-06-15 @ 14:03:34
URL: http://ddiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0