helgen

Godkväll babes.

Ska berätta om helgen nu.

Fredags : Komme inte ihåg så mycket fårn skolan, bara att några i klassen busringde visat eller vadfan de va o fysikläraren stod där och ba garva haha. Sen efter skolan stack jag till tivolit och efter ett tag kom David, Wille & Rasmus.

Lördags : Gjorde typ inget på dagen, sen runt 8 så drog jag, sis och mamma ner på tivolit. Haha påvägen dit när vi skulle gå över vägen så spillde en kille lite öl på min hand sen så sa han, ursäkta gumman, tjejen ursäkta. När jag vände mej om var det typ 3 schtekare haha, en av dem ba : vi har flera uppdrag och ett av dem är att dansa kyklingdansen med två personer medans våran kompis spelar in, ställer du upp på det ? Såklart ställde jag upp på det, dem var ju liksom ganska heta (a) haha så han tog min arm och höll i mej så dansade ja, han , hans kompis & sis kyckling dansen medans den andra filma haha ! Sen när det var klart så skakade dem hand och sa deras namn. Den heta hette Peter och den andra Robert . När Robert skakade min hand så sa han : Jag brukar inte ha gåret så här annars. Jag ba, ööh / care ? xD aja men det var skit kul  på tivolit och så, +  så vann jag en nalle !  Sen kom jag typ hem  11:30 och runt 00:00 så stack jag ut snabt och träffade David och jonas en snabbis och då gav jag David nallen (a)

Idag : har jag typ inte gjort någonting alls. Gick ut med David och Jonas en snabbis run  20:30.

Bilder 

fredags :








lördags :

Nallen jag vann


på stan påväg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0