You look like a fool to me

Hellu sweeties !

Vaknade typ 11:00? Jag e as stolt över mej själv hihi. Men jag ska va hemma själv till runt 17:00/18:00 något då syster är på sjukhuset och ska operera handen och mamma e ju såklart med. Det går nog bra där ska ni se  Så jag ska ta hunden ett antal gånger och laga mat själv...Hur fan ska det gå ? Haha ni som inte vet, jag suuger på att laga mat  Men vad gör det? Folk verkar ju älska mej ändå  Haha men nu ska jag ''pumpa musik'' som vanligt . Blir mer uppdatering senare i think.

puss!

Asdålig bild på mej, David & Jonas men jag saknar dem såå

Kommentarer
Postat av: matilda ulfhielm.

haha gud vilket snyggt sugmärke jonas har på halsen! ;D <3

2010-07-28 @ 17:27:57
URL: http://matildaulfhielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0