hiss & diss

Okej jag kör en hiss och diss nu då hehe  och senare '' eller imorrn '' så kan jag skriva ett inlägg om mej som någon Josefin ville?


Att jag aldrig blir solbrun?! Jag kan seriöst ligga ute och sola i en timme utan att få färg? Medans alla kompisar kan va ute och gå i 20 min och få färg  Fattar inte vad felet är  Men egentligen har jag inte legat och solat sådär riktigt i sommar. Så får väll ta och göra det innan solen försvinner så får vi hålla tummarna för att jag får lite färg  





Dem nya tröjorna på Gina Tricot.
Dem är grymt snygga och verkar fett sköna ! Skulle vara skit snyggt till ett par jeans shorts ju  Jag ska tjata till mej pengar så jag kan dra och köpa en så fort jag kan  
Den här färgen är snyggast enligt mej dåra hehe  




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja blir inte heller solbrun :/



Mihihi har en sån tröja och den är uber myysig!!:D<3

2010-07-27 @ 20:45:06
Postat av: Jenny

sv: haha måste vart en annan som har kommenterat har inte en sån :o men ska köpa och då kan du få låna den hur mkt du vill :D <3

2010-07-28 @ 11:59:51
URL: http://jennyahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0