she took the midnight train going annywhere

Hellu babes !

Vaknade ganska tidigt idag. Konstigt eftersom jag låg och försökte somna men kunde verkligen inte sova.. Så somnade kanske runt 6 / 7 på morgonen? Aja, gick upp, duschade & fixade mej och drog typ dirr till stan med mami o sis. Köpt en as söt tröja på New Yorker och ett par jeans från Gina tricot. Kanske kommer bild på de sen. Aja. Sen stack vi och åt på donken, då kom David beebis !, Wille, Rasmus & Martin '' tror jag han heter''. Dem satt med oss en stund och prata och så , sen stack vi hem och dem någon annanstans. Nu ska jag bara fixa lite & gå ut med hunden sen drar jag till Elin babyboo och slaggar där.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0