Shake that ass

Helluu.

Har inte gjort någonting hittills. Ska nog fixa mej snart eller något. Skulle kanske träffa Saga idag men vi får se hur det blir med det. Annars kanske jag och syster åker ner på stan och byter hennes linne. Imorrn ska jag iallafall träffa Isabelle sötungen  Juste. Det där om att jag ska skriva om mej själv Josefin. Hur menar du hehe? Ska jag skriva om vilka jag umgås med nu och så eller hur jag var när jag var liten? Kommentera vad du tycker när du ser det här

Vi hörs babes.

Bara för att jag saknar ihjäl dig bästavän  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: ja snälla? :D

2010-07-28 @ 13:42:44
URL: http://jennyahlstroms.blogg.se/
Postat av: isabelle :)

wiie kmr blii ruuligt har int träffat dej på 10000 år fan<33

2010-07-28 @ 15:13:33
Postat av: Josefin

Typ om dem du umgicks med som liten, hur du var som liten, hur du såg ut & hur du är nu och vilka du umgås med nu hur din stil ändrats och sånt hihi ! tack för du bryr dig om vad jag skriver. Din blogg är bäst !#^^#

2010-07-28 @ 15:23:23
Postat av: Jossan

fin fin blogg! ♥

2010-07-30 @ 23:28:25
URL: http://jossanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0