How to save a life

Hellu babes.

Igår hände väll inte så mycket typ. Träffade Dommi & Emilia babes en liten stund. Sjukt söta är dem. Aja sen runt 19:00 kom Rasmus.J . Senare på kvällen kollade jag, sis, rasmus & mami på 2 skräck filmer. Den första var asbra. Kommer dock inte ihåg vad den hette, men den handlade om några personer som klättrade i berg och sen kom en psykopat och döda alla typ hehe. Den andra var ganska trög men helt okej. Den hette '' The Children''. Och folk undrar varför jag inte gillar barn? -.- Haha aja. Sen låg jag och Rasmus och funderade på hur vi skulle skrämma skiten ur mami o sis men det gick åt helvete såå hehe... Inget planerat för idag. Imorrn ska jag nog träffa Jenny baaby. Var ett tag sen. Sen någon gång i veckan sover jag hos Elin.

lots of love !

Linnéa, Felicia & Jag i östhammar sist.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig bebis <3333

2010-07-20 @ 17:35:23
URL: http://jennyahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0