Grow up bitch

Sorry för sämst uppdatering, men har haft det bäst hos Felicia bästavän så.. Iaf så har jag sovit hos henne i 3 dar(?) har jag för mej haha. Vi har badat, ''raggat'' upp några killar haha, chillat, tagit kort, och aah massa mer. Sjukt kul & skönt har det varit iaf. Tog bussen hem idag och på bussen satt Rasmus.Z som jag inte träffat på typ 100 år. Så satt med han och prata lite och så. Just nu sitter jag och är sjukt irriterad på 2 personer. Gosh. Har sån lust att skriva allt men nej jag gör det inte haha... men allt sugen e man ju.. Aja whatever. Annars så sitter jag och kollar på någon bra film på 6an. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på imorrn men något hittar jag väl på.

Puss !


Kommentarer
Postat av: Jenny

så fin emmelie <3

2010-07-18 @ 09:43:18
URL: http://jennyahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0