girls just wanna have fun

Shoo !

haha nä skoja bara.... Iaf . Igår kom först Jonas hem till mej, sa grattis och så. Efter en stund kom mormor, moster, morbror och hans tjej och grattade mej och gav mej pengar , hih . Sen stack dem. Då var jag lite med Jonas . Sen åkte jag och Jonas samma buss till stan för jag skulle möta Elin och han skulle till någon kompis. iaf. Sen hoppade jag på nästa buss. Efter en lång bit tyckte jag att det såg annorlunda ut där jag åkte, så jag hoppade av bussen. Då visade det sig att jag tagit fel buss -.- Istället för att hamnat i stabby så hamnade jag i ekeby (y) haha så ringde Elin och gick 5 mil haha utan att veta vart jag gick, eller aa jag såg domkyrkan så jag gick mot den men helt plötsligt var den borta :o så jag fortsatte gå utan att veta var i helvete jag var, sen helt plötsligt kände jag igen mej, och så visste elin vart jag var så jag mötte henne och kände mej skit duktig för att jag hade hittat vägen från Ekeby till Elin helt själv, hihi. Iaf vi tog kort och chillade och sånt på kvällen, en nice födelsedag faktist.

Idag stack jag och Elin osminkade till stan och ''shoppade'' lite. Hahah Elin hittade typ inget medans jag hittade massor :D Sen kom vi hem igen och, aah venne vad vi gjort :) .

Bilder på det jag köppt.


Svart linne & ett vitt spets linne , H&M



Svart vit randig tröja, typ stickad eller något , Gina Tricot



Leopard mönstrad Bh, med lysrosa spets och det e lysrosa innanför :D , H&M
''Elin köpte en likadan''



The Falsies Volum' Express Mascara, H&M



Rosa örhängen, BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0