Felicia Strömberg

Felicia Strömberg världens bästaste bästavän haha ! Du är så otrooligt underbar vet du det? Du förstår mej precis. Du är den finaste vän jag någonsin haft. Du finns alltid där. Du skulle aldrig såra mej, jag vet det. Jag kan berätta allt för dej för jag vet att det verkligen stannar mellan bara dej och mej. Vi är så lika så det är lite läskigt nästan haha. Vi har blivit jättebra vänner på inte så lång tid. Du har lite problem med din attityd ibland och söker ofta bråk men jag älskar det med dej haha ... jag är otroligt glad för att jag träffade dej babe. Hade bara lust att låta dej veta det hehe. Du kommer alltid vara min bitch baby ;)

aj lööööve you biitch !


Kommentarer
Postat av: felicia

naaaw, jag älskar dig mest :D<3

2010-07-19 @ 14:06:28
URL: http://feliciaedith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0