tidsfördrift

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick jonas att somna

Vad gjorde du kl 08 imorse: försökte somna om

Vad gjorde du för 15 min sedan: öööh... sminkade mej kanske?

 Det sista du sa högt: jag älskar den här låte , kanske?

 Det senaste någon sa till dig: Snälla emmelie kan du sänka lite

 Vad har du druckit idag: mjölk

Vad var det senaste du åt: choko moons

Vad var det senaste du köptevettefan

Vad är det för väder hos dig nu: molnigt, fukigt, regnit

 Vad gör dig glad just nu: att jag kanske ska sova hos Elin i veckan ^^

 Vad ska du göra härnäst: venne

Höger eller vänsterhänt: Höger

 Humör just nu: pigg

 Favoritgodis: har fan inget, tröttnat på det mesta

Kläder just nu: mjukisar och ''schysst framtid'' basket t-shirt

Sommarplaner: vänner 24

 Hur många kuddar sover du med: 3

Spelar du något instrument: njaa, kan bara spela lillekatt på piano haha

Morgon eller nattmänniska: Natt

Drömmer du mardrömmar: aah ganska ofta

Sover du tungt? någon gång ibland förmodligen

Vad är viktigast för dig: vänner

Är du kittlig:  skit kittlig överallt vafan

 Snarkar du: hihi (a)

 Stjärntecken: kräfta

 Längtar du mest efter just nu: sommaren !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0