Texter ?

Elin Eklund
Finns sååååhääääär mycket att skriva men jag orkar inte skriva allt så hoppas du blir nöjd med det här. Jadu vi blev kompisar eller snarare bästavänner i 6:an. Vi blev nästan aldrig bara kompisar utan direkt bästavänner. Du är i praktist taget med i alla mina ''bra'' minnen. Alla de underbara sommarkvällarna 09 med dig i sunnersta. Kommer du ihåg när David o Rasmus kom till sunnersta ? Eller när Wille och Rasmus kom? Eller när David och Mp och Rasmus kom? Eller när Jonas, David och Elia kom ? Aah du fattar. Dem kvällarna är oförglömliga. Kommer du ihåg när vi åkte till Dalarna? Vi satt uppe hela natten dagen innan och väntade på att klockan skulle bli 7 så vi kunde låta utan att din mamma skulle få damp haha. Du anar inte hur glad jag var för att just jag fick följa med. Du har gjort en sån jävla stor skillnad i mitt liv hjärtat. Utan dig inget mig och så kommer det alltid vara  ♥














Mikaela Lewander

Det är tack vare Elin vi känner varandra. Seriöst Mimmi du är en av de underbaraste personer jag har träffat. Har alltid kul med dig och du har alltid så konstiga idéer och är otroligt envis haha. Kommeru ihåg när du, jag, elin och linnea skulle gå till valsätra men du gick typ igenom becklösa och så var det något mer sen gick vi typ förbi blomsterlandet och jag vettefan men det tog över en timme hahaha ! Allt jag kan säga just nu är att jag älskar dig bigsis' och du betyder världen för mig  ♥











David Holmgren
Var fan skajag börja? Första gången jag träffa dej var du med Jonas och ni kollade inte ens på mej och ni tyckte jag var keff haha. Jag kan i för sig förstå er så som jag såg ut... Efter det började vi träffas mer och mer och till slut i augusti så började jag gilla dig mer än bara som en kompis. Och till slut så sa jag det och sen dess har det varit vi. Du gjorde min sommar oförglömlig. Jag var med dig praktist taget varje jävla kväll. Kommer aldrig glömma när du tog mig bakom hörnet i sunnersta och kollade mig rakt i ögonen och sa jag älskar dig Emmelie. Jag tror mitt hjärta slog ett extra slag då. Utan dig så skulle jag seriöst ha ett stort jävla hål i min själ. Jag älskar dig David Holmgren och jag kommer aldrig släppa dig. 11/8-09  ♥









Jonas Lundgren
Min föredetta snuskunge haha ! Du har världens bästa skratt jag skojar inte. Du får en alltid att må bra och du ska alltid ha en kram för att man inte ska va arg haha. Din humor är superduper! Din flickvän som du har nu är den ända som jag tyckt om av dem andra du har vart ihop med som jag vet om. Man kan berätta allt för dig för du skulle aldrig berätta till någon annan. Du håller lixom vad du lovar. Du är så jävla speciell Jonas och du är den bror jag aldrig fick. Älskar dig blodsbror






har inte så många bilder på dej men du vet att du betyder bror

Kommentarer
Postat av: mimmi

beeeebiiiiiiiiiiiiiiiiiis <333333333 Älskar dig min söta lilsis' Du är mitt lilla solsken du e mitt lilla åskmoln men du e min sol och min lilsis' Älskar dig <3333333

2010-02-23 @ 23:35:23
URL: http://mimstyle.blogg.se/
Postat av: David

aww, älskar dig :D<333333333333333333

2010-02-23 @ 23:35:38
Postat av: Elin

AAAW ÄLSKAR DIG EMMELE, BÄSTAVÄN <3333

2010-02-24 @ 00:21:31
URL: http://ddiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0