Hemma igen

Har precis kommit hem från Elin. Mimmi var också med, och vi hade superdupermega kul , iaf jag haha. Jag tog en väska som Elin köpt i tunnisien och skoja o sa nu ska jag gå hem så gick jag mot dörren o skulle ta tag i handtaget men jag typ missa så jag gick rakt in i dörren , haha garva ihjäl mej. FLumma o gjorde massa annat oxå. Sen runt 7 ringde Jonas o ville träffas men jag skulle dra hem runt 9 men jag tog bussen 19:53 och ska snart dra till David och Jonas. Bilder från närjag var hos Elin kommer imorrn för kommer inte sitta något mer vid datorn ikväll.

Fan vad jag har saknat Elin assu !


Rå gammal bild haha jag e ju fan blondin där. Saknar sommaren 09 som fan..


Kommentarer
Postat av: Elin

hihihi :D <33



men EUUUUUUW PÅ BILDEN!

2010-02-22 @ 02:02:32
URL: http://ddiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0