Vad fuck är det med vissa människor?

Anonym om mår bajs:
Hahahah psykade fule


HAHAHA, prova att skriva ditt nam och stå för vad som kommer ut ur din mun? Dck vet jag nog vem det är, står iaf mellan 3 flickor :) Dock så förstår jag inte varför du/ni håller på som ni gör tjejer, ger mig sån jävla dålig attityd & visar bara hur mogna ni är trots att alla ni tre är äldre än mig. Från början var det egentligen 1 person som startade det hela, hade hon tänkt efter så hade aldrig det blivit såhär. Tyvär så tänkte hon inte som man märker. Jag gjorde inget fel mot henne, var inte kaxig eller något TROTS att hon var det, sen kommer ni två andra tjejer och börjar lägga er i, bli kaxiga utan någon som helst anledning? Trots att hon som startade det hela har snackat så sjukt mycket skit om min kompis VARJE JÄVLA GÅNG vi träffades så la sig inte min kompis i ? Hon fortsatte vara trevlig mot henne right? Ändå säger ni att en annan tjej var falsk för hon lekte snäll mot honsom startade det hela även fast hon inte gillade henne, hhaha vad fan är hon som startade det hela då? Hon har gjort samma sak mot sjukt många människor. Sen att folk har ringt hon som startade det hela och snackat o skit, det har jag inte något med att göra, det visste jag inte ens att dem hade gjort. Så det är ni tre som gör fel nu och fortsätter tjaffsa helt i onödan haha. Senfår ni kalla mig vad ni vill, jag skiter fullständigt i det.

Den som är med i leken får leken tåla.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ta inte åt dig emmelie, hon är bara så osäker på det hon själv gör det är därför hon snackar skit, annars skulle hon aldrig göra det ;) <3

2010-12-16 @ 14:55:22
URL: http://jennyahlstrom.blogg.se/
Postat av: Aya

jävligt moget att säga att nån e ful när man säger att man inte mår bra?:S seriöst, så jävla skrattretande att ni vågar stå upp för er själva oxå... Den som kallar emmelie ful, eller säger minsta lilla ord om henne, ska ta ett snack med mej först, 0720476129. Jag har känt emmelie hela livet, och om det något jag vet om henne såå e det att hon e så sann som det går att vara, så fuck off bitches!

2010-12-17 @ 17:09:50
Postat av: felicia

Okej men det var inte ens jag som kommenterade det där och inte desire eller ellen heller snackade med dom..?

Så nu är det du som säger saker utan att ta reda på massa..?

2010-12-18 @ 16:42:41
URL: http://myownplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0