Tidsfördrift.

Avsluta meningen!

Jag har insett att han är inget jag vill ha.
Jag lyssnar på vad du säger, men när det kommer till bullshit så hör jag dig inte. 
Jag pratar mycket.
Jag tycker om livet.

Jag avskyr när folk gör sig till.
Min bästa vän är världens finaste människa.
Min ex bästa vän heter hah, är det ens värt att ta upp det? 
Kärlek är överskattat.
När jag borstar tänderna ser jag rolig ut.
När jag lagar mat så går det åt helvete.
Jag tänder på killar som är äkta. 
Det
sexigaste yrket är .. Dj & Brandman.
Det är charmigt när killar verkligen försöker imponera.
Jag är rädd för att visa känslor.

Den värsta känslan är att bli sviken.
Den bästa känslan är
när man har den man älskar nära sig.

Jag är bäst på att vara riktigt jävla ärlig.
Jag är sämst på att laga mat.
Om jag va ett djur skulle
jag vara grym.

Om jag va en insekt skulle jag vara liten.

Om jag vore ett redskap skulle jag
vara en hammare? hah.
Jag kommer alltid att vara den jag är.
Det finaste som finns är
-
.
I sommar ska jag ha det bäst.
Sist jag grät var -.
Jag kan forma min tunga till en blomma kan man säga.
Jag kan inte vara seriös i skolan.
När jag tänker så stirrar jag på något.
När jag bakar så har jag kul. 
Min mobiltelefon är död.
När jag vaknar på morgonen så vill jag bara somna om.
Innan jag går och lägger mig kolalr jag på teve & messar oftast.
Just nu tänker jag på -.

Bebisar är
äckliga, jobbiga, irriterande m.m.
Idag har jag
förstått att jag saknar det.
Ikväll ska jag kolla på PH, VD, duscha och sova.

Jag vill verkligen att du förstår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0