I loved you first.

Igår var det somsagt jul avslutning. Fick mina betyg, hade G i allt förutom Engelska och bild där jag hade VG ;) Sen drog jag och Elin iaf till henne. Var barnvakt åt hennes brors barn, jag är inte så mycke för bar egentligen, jag rättare sagt hatar barn och är lite rädd för dem haha men dem här var jätte söta ! Sen senare på kvällen stack vi iaf ut med Emilia, frös arslet av mig kan jag lova. Sen stack Emilia hem & jag och Elin till henne. Efter ens tund stack jag och mötte Karin, så stack vi tillbaka till Elin och kollade på meangirls som vi sett 150 gngr förut. Sen runt 00:00 stack Karin hem och jag och Elin kollade klart på filmen, pratade och lite så. Idag drog jag iaf hem runt 15:00 något och har inte gjort något speciellt sen dess. Är världens gladaste just nu, varför får ni veta någon annan dag ;)

kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0