I don't want this

Städade bara i skolan idag typ. Sen efter lunchen så gick jag och Elin som två nolifers i centrum och väntade på att Karins jour skulle sluta. Sen när hon slutade så fortatte vi va i centrum eftersom det är så kallt ute. Haha vi gick in i någon häsloaffär och Karin ställer sig och springer på ett löpband där... normala Karin vettni'. Kanske kommer upp video på de någon dag ! Iaf så läste vi typ Unt, gick in i djuraffären där jag dog när jag såg en orm. Ville typ skjuta mig i huvudet eller något haha. Aja gick iaf hem sen. Imorrn är det ääntligen avslutning & då ska jag sova hos Elin. Just nu sitter jag och tänker på vad fan jag ska ha på mig imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0