FUCKING åh, DAMP

Okej nu är jag så Jävlafucking**************** lack så det inte är sant. Att folk aldrig fattar & alltid lägger sig i och snackar massa skit som dem inte ens vet något om / har något att göra med. Nu tänker jag inte skriva detaljer eller något, för tänker inte låta hela fucking världen veta & tänker inte få mer folk inblandade + så pallar jag inte mer onödigt fucking bråk. Fattar bara inte varför folk ska ta upp saker som ingen har med att göra & som är gammalt, VARFÖR?!?!?!?!?!?!?!? ååååååååååååååh vad jag vill slå något nu. Kul att komma in efter en grym kväll för att bli lack igen.. Nu ska jag gå och ta ut min ilska på  Jenny, hahahaha nej driver men ska slå sönder något kan jag lova. Människor, jag ber er. Väx upp, sluta försöka trycka ner och få mig att verka som en idiot & ta reda på fakta innan ni säger ett enda ord

fuck you alla , pussheeej !


Kommentarer
Postat av: Aya

Har det med mej att göra?<3 förlåt isåfall...

2010-12-11 @ 09:13:17
Postat av: emmelie

nej aya inte du haha <3

2010-12-11 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0