Devil

Godkväll haha !

Runt 17:00 stack jag och mötte Karin, så gick vi och mötte upp Salli & tog bussen till bion där Aya var. Så stod vi ett tag och försökte bestämma vilken film vi  skulle se, sen bestämde vi oss för Devil. Filmen började 18:30 och slutade lite över 20:00 något, då stack Aya hem & Salli skulle få skjuts så jag och Karin tog bussen hem. Jätte mysig & rolig kväll med tjejerna. Filmen var sjukt bra, var en slags pop up film kan man säga, den var så jävla bra och läskig ! Lägger nog upp en trailer så får ni se lite vad det handlar om. Jag ger den iallafall högsta betyg, och rekomenderar den verkligen !

Såhär fint var mitt hår när jag hade kommit hem hah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0