03:24

Har ny header nu som ni ser ? Bilden i mitten är egentligen bara driv, texten dåra, men ja den var cool så den fick vad med. Men så ni fattar att jag inte är seriös haha. Kvällen har varit grym med Jenny & Elin iallafall. Haha en kille runt 20 års åldern kom fram till mig när jag och Jenny var på stan när hon beställde cheesburgare och jag satt och väntade och han ba, - Hur är läget? Jag: - bra? han: - vill du se en cool sak? Jag:- eh, okej? och då drar han ner en spiderman mask i ansikte och jag försöker hålla mig för garv. Sen står han o snackar massa tills hans kompis drar iväg honom haha.

Me right nooow

min glamourösa klädsel ahhaha.




och facelooook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0