without you

Hej daarlings !

Mår typ 100 gånger bättre nu ? Även fast jag har ont i huvudet och e täppt och allt. Måste nog bero på att jag var med Jonas och David för någon timme sen ! Dem var lite dryga då och då men om dem inte hade varit de hade dem liksom inte varit Jonas och David haha. Aja. Vettefan vad jag ska ha på mej i skolan imorrn assu  Alltid problem med det. Särskilt sen mitt löshår blev slitet och jag slutade använda det. För vissa kläder ser liksom snyggare ut på om man har utsläppt långt hår. Och jag som har så kort och fult har ju det alltid uppsatt för jag vägrar gå med utsläppt och visa hur kort det är... Menmen. Ska tvinga mamma köpa nytt åt med snart ;) Aja ska nog gå och leta kläder tills imorrn nu haha ! Men vi hörs imorrn babes,

love youuu !


''When i watched you walk away
well i never thought i'd say
i'm fine without you''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0