when you smile

Idag gick jag upp 07:30. Skolan var tråkigt och lugn. Lärarna sjöng i början o typ dansa och jag kunde verkligen inte hålla mej för garv ! Aja sen var det genomgångar och skit i klassrummet. Gosh, fick ont i rumpan av att sitta still så mycket ! Sen hade jag lite kul... Men jag blir nästan gråtfärdig nu när jag tänker på att jag inte kan vara uppe till 4 / 5 på morgonen längre... och gå upp 2 / 3 på eftermiddagen. Shit vad jag e emo just nu ! Aja bild på dagens outfit och någon bild från skolan kommer nu hehe.


Den nya rosa koftan - Gina tricot
Svart bas linne - H&M
Vitt spets linne - H&M
Nya svarta tightsen  - Cubus


Hehe Elin och jag hade tråkigt så vi skrev lapparna o klistra fast på min
rumpa så gick jag runt sådär ett tag. Hade även en lapp i pannan där det stod Reetard.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha gull :) <3

2010-08-18 @ 17:15:22
URL: http://jennyahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0