vill känna din kropp mot min

Hellu !

Grovt nice dag igår faktist. Först på dagen åkte jag, Felicia och sis ner på stan. Först till sjukhuset då sis skulle kolla sin hand. Sen drog vi vidare mot donken där vi mötte Isabelle och Matilda ! Sen var vi med dem ett tag, gick runt lite. Sen stack dem och då gick jag, Felicia och sis och mötte Rasmus.Z. Var med han ett tag, sen efter ett tag drog han. Då stack vi och mötte Dommi och Evelina. Gick typ runt i olika affärer och kolla och Dommi köpte en as söt kofta. Efter det hälsade jag lite på Jenny.K, så fin tjejen är asså! Sen stack vi och träffade Jimi och Ruben tror jag han hette? Så satt vi ett tag, sen gick Evelina och då gick resten av oss till båten där mami jobba för att hämta vårt busskort. Sen stack Ruben så då var det bara jag, Jimi, Dommi, Felicia och sis kvar. Sen efter ett tag så stack jag, Felicia o sis hem. Var hemma typ 1 / 2 h sen på kvällen runt 20:00/21:00 något gick vi ut och mötte upp David, Wille, Rasmus, Jonas, Raffa och Martin. Det var så fuucking kul haha ! Sen efter ett tag drog Wille. Stackarn missade all action ! Haha gud tänker inte skriva något om det här men ah, kul var det. Idag ska Felicia hem :( Men först ska hon va på stan med mej och sis ett tag , bra det iallfall !

lite bilder från igår

söt bebis


Isabelle haha sötbarn !


Cool chey !


Ruben, lite av Dommi och Jimi !

Kommentarer
Postat av: Jenny K

Du var mycket finare!

2010-08-14 @ 12:46:40
Postat av: isabelle

haha omg sååg lite konstig ut där :D<3

vi mste träffas snrt igen <3

2010-08-14 @ 12:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0