i love people

God kväll lovers!

Haft en mysig dag på stan idag , haha ovanligt? Nä. Aja, stack iallafall först till donken och träffade Jimi, Dommi, Emilia och Malda som satt med några andra jag inte vet vilka det var haha. Sen efter ett tag stack dem som jag inte visste vilka det var och vi andra satt kvar ett tag till. Sen stack vi o köpte energidricka och gick till emobryggan. Satt och snacka om allt möjligt haha. Smarta Malda hade köpt en sparbössa och lagt i pengar där för hon ville vara duktig. Smart som hon va så ångra hon sig och ville ha sina pengar men man kunde inte öppna den så alla försökte få ut pengar med en hårnål, men det gick åt helvete haha ! Aja sen gick vi vidare och hamna till sist på donken igen. Då stack Malda och Safa kom. Satt och åt lite, sen drog dommi hem och jag, Jimi och sis stack och chilla lite och körde sanning & konka haha ! Aja stack hem runt 19:00 något. Tack för en skön dag !  Imorrn ska jag upp tidigt och åka med mamma o sis och handla lite kläder.

bilder..

Emilia och malda, söta !




Dommi, Linnéa, Malda och Emilia snackade.. hmm...


Moha ! smygbild på Jimi


Någon skämmig kille, det gillar vi !


Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Hej! Fin och rolig blogg du har, önskar dej en bra fortsättning, kram!

2010-08-18 @ 18:32:28
URL: http://lapazbebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0