Sweet 16

Var dunder igår på Sweet 16. Jag och Linnéa mötte först upp David, Raffa och Jonas och drog mot stan där jag och Linnéa mötte upp Felicia och hennes kompisar medans David och dem åkte o fixade en grej. Sen när vi var inne på Sweet 16 så dansade vi och sånt och lite senare kom the guys. Kramade dj mangoo och några andra som hade uppträtt '' laddar upp bilder på dem senare någon gång'' . Fick även gå upp på scenen och dansa lite och byta låt med Dj koppen som va skit snygg höhö   Aja hade skit kul och runt 01:00 slutade det och alla vi förutom Wille och Raffa som redan hade dragit  drog till Donken . 01:45 tog jag, Linnéa, Jonas och David sista bussen hem och var hemma runt 02:15 och stack ut med hunden och decka typ direkt när jag kom hem haha. Nu dagen efter har jag benen fullt med blåmärken , jag e så duktig. Idag åker nog jag och sover hos Felicia bebis !

c yah later bitches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0