Svar

Postat av: feliciaströmberg'
Varför ska du vara så fkn snygg Emmelie? :D<3

Jag venne, varför ska du vara så fkn söt Felicia?
 
Postat av: magnus
är du tuffast?:D

Haha, lätt.
 
Postat av: meeddiaa
Hur kan du vara så underbar :) ?
om det e något du önskar i hela världen du kunde önska vad skulle det vara ?<3

Det e jag inte, min fråga e hur kan du vara så perfekt?
Det är nog att Jag aldrig ska tappa kontakten med mina närmsta, inklusive dej !

 
Postat av: emilia
Visst är Darin bäst (förutom Emilia såklart) ? :D :D :D :D :D :D :D :D svarar du nej blir jag sur ! :D :D :D <333333

Men gud Emilia hjärtat. Darin är sämst, fulast och en av dem töntigaste jag sett haha ! Men du e fortfarande Bäst '' Efter mej'' ;)

Postat av: matilda
vad tycker du om min blogg? :D <3

Jag äääälskar din blogg ! Den är as fin och du skriver sjukt bra ! alla besöker, http://matildaulfhielm.blogg.se/

Postat av: Jenny
Vad tycker du om kissie, Dessie och dom är? :) <3

Jadu. Kissie är skön haha men ah. Dessies blogg var roligare när hon var fjortis, jag menar, det är alltid kul med fjortisbloggar ! Paow tycker jag är hur ful som helst och tycker inte hennes blogg är något vidare bra...

Postat av: evelina eriksson
1.Vad är din högsta önskan just nu?
2.Vad tror du att du kommer jobba med i framtiden?
3.Intressen? :)

1. Min högsta önskan just nu är nog att Jonas inte skulle flytta ! Tyvär gör han det om 3 månader ! :(
2. Jag har ingen aning faktist. Men vill gärna jobba med kläder / styling !
3. Har inga direkt intressen längre. Förr var det ju att sjunga men det blev ju som det blev.

Postat av: Ruben´
varför är du fjortis?

Först och främst, vem e du? Sen så kalla mej inte fjortis förns du känner mej , fjortis är ett beteende hjärtat ! 
 
Postat av: Josefina
Är du på ''g'' med någon?
Hur beskriver du din stil? Underbar blogg !

Tack så mycket sötbarn ! Detdu haha ;) Jadu, min egen.
 
Postat av: mr R
Är du singel :$

Ja, det är jag.

 
Postat av: Prajm
Hur får du din rumpa att se så perfekt ut ? ;o
E den så IRL också ? :$

Haha , vad var det för fråga? 
 
Postat av: isabelle
kan du träffas snart?kanske int en riktig fråga såå här får du en:)<3
vad saknar du mest från sommaren 2008?;)<33

Haha klart jag kan hjärtat ! ALLT !
 
Postat av: johanna
vafan äre för röd pussmuns sak på ditt bröst för? fan va fult?

Haha hjärtat lilla. Det är en fejktatuering som dock föreställer ett hjärta, skaffa glasögon kanske? :)


Hoppas ni blev nöjda med svaren, orkade inte vänta längre på att svara så om ni inte hann fråga något, synd för er tröga ungar !

Kommentarer
Postat av: isabelle

okii kan messa ngn da jag kan va sååkanvi se omdu kan:)



samma här!<3

2010-08-20 @ 15:55:39
Postat av: matilda

aw, tack detsamma! :D <3

2010-08-20 @ 16:21:05
URL: http://matildaulfhielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0