i keep on falling

Hellu.

Åkte ner på stan runt 15:00 något. Stack till bryggan vid statsparken och efter en stund kom Jimi och Jacob. Sen Jenny med några randoms. Sen stack jag, Jenny, sis, Jimi och Jacob till donken en stund. Sen gick vi runt lite bara och hamna tillslut på Emobryggan. Satt och chillade och pratade och sånt, sen drog Jenny och efter en stund drog resten av oss vidare. Aja runt 18:00 något drog jag och sis hem. Skön dag. Egentligen skulle ju Dommi baby också varit med men hennes bussjävel kom aldrig..  Imorrn drar jag ner på stan igen och får se vilka jag träffar haha. Pyss !


Jimi & Jacob ''smygbild''


Jenny, så söt jag dööör!


Dagens outfit dåra

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHAH fett ful bild! :o <3

2010-08-16 @ 11:24:44
URL: http://jennyahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0