hang with me

Godkväll babe's

Blev inge bio för mej idag. Istället stack jag och Elin och mötte upp Andreas och stack till Simon där några andra också var. Så runt 18:00 något stack vi hem till Elin och jag hämtade min väska och stack hem. Egentligen skulle jag ju sova hos henne inatt igen men var tvungen att dra hem till hunden eftersom mamma jobbar sent ikväll. Var nära på att dra ut med Pontus ett tag men det blev cepe så ska träffa han imorrn kväll ist ! Aja Rasmus.J kommer iaf sova här inatt, länge sen han gjorde det sist så det blir kul Men nu kanske jag ska ta o ringa Jimi igen... Pratade med han i typ 2 h tidigare bara för att jag e så cool. Men vi hörs imorrn mina små hjärtan,

puss, love you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0