cold and broken

Hellu sockertoppar !

Igår så var jag ju hemma själv med djuren och så , sen runt typ 11:00/12:00 något kom mamma och Rasmus.J hem. Var uppe ett tag sen gick vi o la oss. Fast jag o Rasmus kollade på teve till typ 5 på morgonen, strax efter somnade han, sämst. Aja sen idag drog mamma till jobbet runt 14:00 något och Rasmus och jag har bara ta't lugnt hela dan, eller ah han har drygat som fan men han kan inte rå för att han e mongo. Men som tur är så drog han nyss ! Haha okej inte vara taskig nu ! Iaf, imorrn börjar skolan  så sjuukt emo jag blir ! Måste göra So läxan också, annars får jag skäll av Micke ! Men nu ska jag äta min Billy pizza ''dreeggeeelll'' . Vi hörs senare eller imorrn i guess ,

kisses ! Jätte fin bild på Rasmus
;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0