My heart won't. it can't slow down

Hejsan babes !

Vaknade imorse med världens värk i magen, men det var bara att skita i de o fixa sej och dra till skolan ! Aja första lektionen var idrott, ganska kul vi körde ''skeppsbrott'' någon er som kört det? Aja andra lektionen skulle vara SO men jag hade glömt mina böcker, så jag stack hem och när jag kom hem så bad jag mami att få stanna hemma för min mage och mitt huvud dödar mej och bara för min mami e så söt så fick jag, mihihi så då blev jag lite glad sådär. Sitter o pumpar Westlife låtar just nu, love it ! whatever, ska ta o knarka huvudvärks tabletter nu,

pussen !


Dagens dresscode



Dagens Facelook





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0