Måste skriva av mej om en föredetta vän

Vet du hur mycket du har betytt för mej under många år? Vet du hur ont det gjorde att förstå att jag aldrig mer kommer kunna prata med dej som vi gjorde förrut, jag kan ju fan inte ens kolla på dej. Grejen var under alla dem åren vi var kompisar så var jag så jävla glad varje dag, men du sårade även mej otroligt mycket , för många gånger. Jag skyller ingenting på dej nu för jag vet att jag gjorde inte så jävla rätt jag heller. Det har gått en tid nu sen jag sa upp kontakten med dej. Och jag tänker faktist nästan aldrig på dej. Klart du kommer upp i mitt huvud ibland och man kollar på lite gammla bilder då och då. Men ibland fäller jag en tår för jag vet att jag kommer aldrig få tillbaka dig som vän. Ja jag har snackat skit om dej ibland, inget jag är stolt över men tro mej, det gör nästan alla när dem är ledsna eller nere. Vi gick igenom så mycket tillsammans, både bra och dåliga stunder, du förstod liksom mej som ingen annan gjorde / gjort. Vi var så lika men ändå så olika. Jag har gråtit framför dej och du har tröstat mej och sagt att allt skulle bli bra. Vi växte tillsammans. Vi bråkade otroligt många gånger men jag tror att om man är riktigt bra vän med någon så bråkar man oftare med någon, så hare i alla fall alltid vart för mej. Jag hade inte vart den jag är idag utan dej, jag har lärt mej mycket genom åren. Du har liksom format ''mej'' om du förstår hur jag menar. Och jag vill säga förlåt för allt jag gjort, vill be om ursäkt om jag någonsin har sårat dej, och jag vet att jag har gjort det, tro mej jag önskar jag kunde ändra på det. Ja jag har gått vidare, det har du också. Men jag kommer aldrig ta alla  minnen vi har tillsammans för givet, du har liksom vart min vän nästan halva mitt liv. Jag hatar dig, men älskar dej så otroligt och jag kommer alltid bry mej om dej gumman. Sitter inte här och skriver för jag vill ha dej tillbaka som vän eller något för det är för sent för det nu och jag vill inte gå igenom allt igen, men glöm aldrig att jag aldrig slutat bry mej om dej, du var trots allt min bästavän i flera år.

du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta .


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon vill bli vän me dej igen me hon vet lix att du int vill det sååå hon tänker gå vidare <33:(:)<3

2010-04-23 @ 11:46:56
Postat av: isabelle

fan att ni int e vänner mer <33;(

2010-04-23 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0