let it rock

Hej alla fula & söta.

Skolan var helt okeej typ. Inget att berätta därifrån. Men blir lite irriterad sådär när man blir kllad fjortis vart man än går? En sak, kalla mej aldrig fjortis förns ni lärt känna mej okej? Så vare med det haha. Efter skolan stack iaf jag, Mimmi och Elin till Norby. Gick runt och luffa lite först och köpte någon läsk. Sen stack vi till Mimmis mormor och åt och hade riktigt kul mahaha. Sen gick vi till bussen och där blev jag kapten cola , fråga inte. Nu sitter jag hemma och pumpar en låt som jag lägger in efter jag skrivit dehär. Ikväll kanske jag och Elin sover hos Mimmi. Hoooppaaas !

puss babys



De tre musketörerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0