lååång text !

Hellu bebisar.

Skolan var ganska kul. Jag och Elin håller på att lära oss en låt på keyboard som vi brukar sätta på på keyboarden o låtsas spela, men nu har vi glömt hur melodin är, lyckat... Aja efter skolan stack jag hem , böt om , fixade mej lite sen stack jag o mötte David så åkte vi till stan o mötte Rasmus och Mp sen stack vi till bion förom skulle köpa biobiljetter. Sen gick vi runt lite , sen mötte vi upp Felicia. Första gången jag träffade henne, SKIT SÖT ! Sen stack vi typ till mc donalds o där var Rasmus lillasyster Alexandra, skiiiit fin ! Aja sen stack vi till bion igen, venne vad vi gjorde, typ snacka o aah hade kul. Sen kom Jenny.A har saknat henne som fan . Sen kom Wille beeebis :D Aja sen gick killarna o kollade bion, Jenny stack till sin pappa, Felicia till bussen i think, o jag till centrum o mötte ELiiiiiiiiiin :D Så nu vet ni vad jag kommer göra ikväll, va med en cepeskadad ungjävel ;) Vi ska typ kolla film och kanske drar ut till Mimmi och Elli.

puss !

gammal & ful bild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag då?? Känner mej fett bortglömd när du inte skriver att jag va me och att alla utnyttjade min mob...Att du och jag tagga till donken när alla hade gått...Hallå! Jag finns oxå. jag va oxå där-.-

2010-04-24 @ 22:33:03
Postat av: Felicia

du är skit söt tjejen! <3

2010-04-24 @ 23:29:40
URL: http://edithfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0