It's gonna bee allright

Godmorgon älsklingar !

Skolan igår, gud var så arg så jag grät. Orkar inte ta upp varför men var skit lakk hela skoldagen. Men en bra grej var att jag fick träffa My älskling i typ 10 min / en kvart? Hon skulle komma tillbaka men en annan person orkade inte så tack för det ! whatever gick iaf ut med David,Jonas och sis på kvällen , mysigtmysigt. Glömde att berätta att jag fick en mobil igår, har ju haft en nokia tegelsten skit länge men ääääntligen fick jag en med färg , kamera och musik på, huhu superglad assu ! Ska sätta i löshåret och dra till skolan nu ska va där 20 i 8 då vi ska åka till någon medisin fabrik som heter Kemvell? Sen idag åker jag, bebis & Jonas till sjukhuset och hälsar på syster som ska operera sig om någon timme.

Puss love u !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0