i'm not sorry

Tjena mellan bena.

Jag och sis gick ut runt 20:00 och mötte Älskling. Vi gick först till centrum och köpte lite gottis sen gick vi ut och chillade lite sen gick vi runt och aah hade allmänt roligt . Sen stack vi iaf till Valsätra och mötte upp Jonas vid bussen. Sen hade vi lite mer skoj och sen körde vi fotboll, mahahha me love ! Men nu har jag sprungit så mycke så nu behöver jag inte träna på ett år har jag bestämt ;) Aja kom hem runt 00:00. En myysig kväll ! Nu kommer lite bilder från när jag var ute med sis tidigare idag och tog lite kort .







Det kallas syskonkärlek. Puss & Go'natt i förväg babes !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vifta på händerna fjooortis!

2010-04-04 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0