Babyboo

Hellu.

Gjorde typ ingenting på dagen, satt bara och kolla på mtv haha. Sen runt 19:30 stack jag och sis och mötte upp Älskling. Sen stack vi till valsätra o hängde lite. Sen kom någon snubbe venne vad han heter o va med oss lite. Sen kom Karen bror. Så vi snacka, ''lekte'' på olika grejer haha. Sen stack dendär snubben och resten av oss fortsatte att chilla. Sen stack vi alla hem. Nice som vanligt ;) Imorrn ska jag ner på stan och köpa foundation haha ochÄlskling henkar så jag slipper åka själv ;) Sen kommer jag förmodligen va med han på kvällen haha. I övermorrn äre första skoldagen för mej mahaha. Hoppas Elin inte saknat mej för mycket (a)

Sov sött nu babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0