are you ready for me?

Hej bebisar.

Igår träffade jag aldrig Damir haha. På kvällen runt 22:00 stack jag o sis ut och cyklade runt lite o stack till Gotthuset snabbt sen stack vi till en tunnel o satt o vänta i 500 år på att David o Rasmus skulle komma haha. runt 23:00 något så kom Jonas och Johan. Sen runt 23:30 kanske så kom Älskling och Rasmus, höhö vad glad jag blev då assu ! Sen så stack Johan , sen en stund efter stack Jonas . Sen en stund efter stack sis hem.Sen runt 00:30 stack jag hem. Vi gjorde inte så mycket, snackade mest men nice vare iaf. Idag vet jag inte vad som händer, men ikväll  blire iaf filmkväll hemma .


Här kommer suddiga och väldigt ''vackra'' bilder från igår.




Jonas letade efter tuggummi men jag hade bara ett så blev tvungen att ge han halva -.-




Haha mina bebisar !

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0